طرح قاب عکس آتلیه کودکانه فانتزی psd

طرح لایه باز و آماده و قابل ویرایش قاب عکس کودکانه فانتزی ارائه شده در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو یک طرح قاب عکس آتلیه کودکانه فانتزی با فرمت psd و کیفیت بالا مناسب جهت استفاده های شخصی و زیبا سازی تصاویر کودکان دلبندتان می باشد.

از ویژگی های این طرح لایه باز و آماده و قابل ویرایش قاب عکس فانتزی گرافیکی آتلیه کودکانه با فرمت psd و کیفیت بالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طرح آماده و قابل ویرایش قاب عکس آتلیه کودکانه با فرمت psd و کیفیت بالا کاملا لایه باز بوده و به راحتی می توانید هر گونه تغییر مد نظرتان را در هر یک از لایه های آن اعمال کنید و یا از المان های آن در طراحی های گوناگون خود استفاده کنید.
  • تعداد لایه های بکار رفته در این طرح لایه باز و آماده و قابل ویرایش قاب عکس کودکانه فانتزی با فرمت psd و و مناسب برای آتلیه های عکاسی شامل بیش از ۲۰ لایه کاملا تفکیک شده و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ می باشد.
  • این طرح لایه باز و آماده و قابل ویرایش قاب عکس آتلیه عکس کودکانه فانتزی با فرمت psd مناسب برای مهد کودک ها در سایز ۲۴ در ۱۴ سانتیمتر با رزولیشن ۳۰۰dpi مناسب جهت چاپ و زیباتر کردن تصاویر کودکان و فرزندان دلبندتان می باشد.
  • حجم این طرح قاب عکس آتلیه کودکانه فانتزی با فرمت psd و کیفیت بالا تنها ۲۳ مگابایت می باشد که می توانید در یک فایل ZIP آن را دریافت کنید.

جهت دانلود این طرح قاب عکس آتلیه کودکانه فانتزی با فرمت psd و کیفیت بالا از سایت تخصصی انیمیشن و موزیک سازها پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

طرح قاب عکس آتلیه کودکانه فانتزی

طرح قاب عکس آتلیه کودکانه فانتزی psd

طرح قاب عکس آتلیه کودکانه فانتزی psd

نهایی کردن خرید
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط