طرح اعلامیه بنر تسلیت با فرمت psd

طرحی که در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو آماده دانلود کرده ایم یک طرح اعلامیه بنر تسلیت کاربردی اعلامیه بنر تسلیت می باشد که می توانید در مراسمات گوناگون و یا فوت اقوام از آن استفاده کنید.

از ویژگی های این طرح کاملا لایه باز اعلامیه آماده و قابل ویرایش بنر تسلیت با فرمت psd می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این طرح اعلامیه آماده و قابل ویرایش بنر تسلیت کاملا لایه باز بوده و به راحتی می توانید هر گونه تغییر مد نظر خود را در آن اعمال کنید و یک بنر تسلیت برای مراسمات خود ارائه دهید و یا از المان های بکار رفته در این طرح در طراحی های گوناگون خود استفاده کنید.
  • این طرح کاملا لایه باز اعلامیه آماده و قابل ویرایش بنر تسلیت با فرمت psd بوده و به راحتی می توانید آن را در نرم افزار فتوشاپ اجرا و ویرایش کنید.
  • رزولیشن این طرح کاملا لایه باز اعلامیه آماده و قابل ویرایش بنر تسلیت ۵۰dpi بوده و مناسب برای چاپ بنر می باشد. این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش اعلامیه بنر تسلیت با فرمت psd و کیفیت بالا در سایز ۳۰۰ در ۱۰۰ سانتیمتر مناسب جهت چاپ می باشد.
  • این طرح کاملا لایه باز اعلامیه بنر تسلیت کاملا اختصاصی بوده و تنها از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو می توانید آن را دانلود کنید.
  • حجم این طرح کاملا لایه باز اعلامیه آماده و قابل ویرایش بنر تسلیت ۵۳ مگا بایت می باشد که می توانید در یک فایل zip آن را دانلود کنید و مورد استفاده قرار دهید.

طرح اعلامیه بنر تسلیت

جهت دانلود این طرح کاملا لایه باز اعلامیه بنر تسلیت طرح اعلامیه با فرمت psd و کیفیت بالا مناسب جهت چاپ از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

طرح اعلامیه بنر تسلیت با فرمت psd

طرح اعلامیه بنر تسلیت با فرمت psd

طرح اعلامیه بنر تسلیت با فرمت psd

 

نهایی کردن خرید
محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط