طرح پوستر شهادت امام علی psd

طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش ارائه شده در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو یک طرح پوستر شهادت امام علی علیه السلام با فرمت psd و لایه های کاملا تفکیک شده قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ می باشد.

از ویژگی های این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش پوستر و بنر شهری شهادت امام علی علیه السلام با فرمت psd می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  این طرح آماده و قابل ویرایش پوستر و بنر شهری شهادت امام علی علیه السلام با فرمت psd و لایه های کاملا تفکیک شده می باشد و می توانید به راحتی هر گونه تغییر مد نظرتان را در هر یک از لایه های آن اعمال کنید.
  • این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش پوستر شهادت امام علی علیه السلام با فرمت psd در سایز ۴۲ در ۲۹ سانتیمتر و با رزولیشن ۳۰۰dpi مناسب جهت استفاده در طراحی های گوناگون می باشد.
  • تعداد لایه های بکار رفته در این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش پوستر شهادت امام علیه علیه السلام با فرمت psd بیش از ۶ لایه کاملا تفکیک شده و قابل ویرایش می باشد.
  • این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش پوستر و بنر شرهی شهادت امام علی علیه السلام با فرمت psd اختصاصی بوده و تنها از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو می توانید آن را دانلود کنید.
  • حجم این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش پوستر شهادت امام علی علیه السلام با فرمت psd تنها ۲۰ مگا بایت می باشد که می توانید آن را در یک فایل zip دریافت کنید و هر گونه تغییر مد نظرتان را در هر یک از لایه های آن اعمال کنید.

پوستر شهادت امام علی

جهت دانلود این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش پوستر شهادت امام علی علیه السلام با فرمت psd و کیفیت بالا از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

طرح پوستر شهادت امام علی psd

طرح پوستر شهادت امام علی psd

طرح پوستر شهادت امام علی psd

طرح پوستر شهادت امام علی psd

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط