پوستر لایه باز حجاب برتر با فرمت psd

یکی از طراحان سایت تخصصی گرافیک وطن فتو به برای جشنواره تثبیت حجاب و عفافی که در کلانشهر رشت برگزار شد پوستر لایه باز حجاب برتر زیبایی را برای مؤسسه برگزار کننده طراحی کرده است. که این پوستر را با بدون لوگو و نام جشنواره برای دانلود به طور کاملا لایه باز برای ما ارسال کرده است که جا دارد در اینجا کمال تشکر را از این دوست گرامی داشته باشیم.

این پوستر لایه باز با عنوان حجب برتر در اختیار شما دوستان عزیز قرار خواهد گرفت که به راحتی می توانید از آن در انواع جشنواره هایی مرتبط استفاده کنید.

این پوستر حجاب برتر کاملا لایه باز بوده و با رزولیشن ۳۰۰dpi برای حفظ کیفیت خود طراحی شده است که باعث می شود به راحتی از آن در سایز بزرگ و یا کوچک استفاده کنید.

طرح لایه باز پوستر حجاب برتر مناسب برای جشنواره ها در سایز ۲۹۷ در ۴۲۰ میلیمتر ارائه شده است. سایز پوستر جشنواره حجاب برتر در سایز استاندارد A3 می باشد.

فرمت این پوستر جذاب حجاب برتر psd بوده و به راحتی در نرم افزار فتوشاپ قابل اجرا و ویرایش می باشد. همچنین در پایان از طراح عزیز این پوستر نیز تشکر به عمل می آوریم.

پوستر لایه باز حجاب برتر

برای دانلود پوستر کاملا لایه باز حجاب برتر با قابلیت ویرایش در فتوشاپ با فرمت psd و رزولیشن ۳۰۰dpi و کیفیت بسیار بالا از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

پوستر لایه باز حجاب برتر با فرمت psd

پوستر لایه باز حجاب برتر با فرمت psd

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط