طرح لایه باز کارت ویزیت تجاری آماده +psd

طراحان سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو برای این پست از سایت یک طرح لایه باز کارت ویزیت تجاری آماده را به طور کاملا لایه باز و اختصصای آماده دانلود کرده اند.

این طرح کاملا لایه باز کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش را می توانید برای انواع مشاغل اداری، تجاری، خدمات های کامپیوتری و … مورد استفاده قرار دهید.

این کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش با فرمت psd می باشد که به راحتی در نرم افزار فتوشاپ اجرا شده و می توانید تغییرات لازم و مورد نظر خود همانند نام شرکت و شماره تماس و آدرس را در آن اضافه کنید و یا از المان های گوناگون آن در انواع طراحی های شخصی و یا اداری خود استفاده نمایید.

تعداد لایه های بکار رفته در این طرح لایه باز کارت ویزیت آماده شامل بیش از ۲۵ لایه تفکیک شده و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ می باشد. روزلیشن این طرح لایه باز کارت ویزیت آماده تجاری ۳۰۰dpi بوده است.

این کارت ویزیت لایه باز آماده توسط طراح عزیز سایت تخصصی گرافیک وطن فتو آقای ابراهیم قلی پور طراحی شده است و جزء یکی از طرح های اختصاصی این سایت می باشد که تنها از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو می توانید دانلود کنید.

لطفا با پیشنهادات خود ما را در ارائه هر چه بیشتر و بهتر خدمات به شما دوستان عزیز راهنمایی کنید.

طرح لایه باز کارت ویزیت تجاری آماده

برای دانلود طرح کاملا لایه باز کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش و با کیفیت بالا با فرمت psd و رزولیشن ۳۰۰dpi از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

طرح لایه باز کارت ویزیت تجاری آماده +psd

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط