طرح لایه باز استند رحلت حضرت رسول psd

طرح لایه باز و آماده و قابل ویرایش ارائه شده در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو یک طرح لایه باز استند رحلت حضرت رسول با فرمت psd و کیفیت بالا مناسب جهت چاپ و طراحی های مراسمات عزاداری رحلت حضرت رسول گرامی اسلام می باشد.

از ویژگی های این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش استند بنر رحلت حضرت رسول با فرمت psd و کیفیت بالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طرح استند آماده و قابل ویرایش رحلت حضرت رسول با فرمت psd و کیفیت بالا لایه باز بوده و به راحتی می توانید از آن در طراحی های گوناگون خود استفاده کنید.
  • تعداد لایه های بکار رفته در این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش رحلت جانسوز حضرت رسول با فرمت psd و کیفیت بالا بیش از ۴ لایه تفکیک شده و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ می باشد.
  • این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش استند رحلت جانسوز حضرت رسول با فرمت psd و کیفیت بالا در سایز ۹۰ در ۲۰۰ سانتیمتر با رزولیشن ۵۰dpi مناسب جهت چاپ و طراحی بنر می باشد.
  • حجم این طرح لایه باز و آماده و قابل ویرایش استند رحلت حضرت محمد رسول با فرمت psd و کیفیت بالا تنها ۲۵ مگا بایت می باشد که می توانید در یک فایل zip آن را در ادامه مطلب دریافت نمایید.

طرح لایه باز استند رحلت حضرت رسول

جهت دانلود این طرح لایه باز استند آماده رحلت حضرت رسول با فرمت psd و کیفیت بالا از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

بنر رحلت حضرت محمد بنر لایه باز رحلت حضرت محمد طرح لایه باز رحلت حضرت محمد طرح لایه باز بنر رحلت حضرت محمد

طرح لایه باز استند رحلت حضرت رسول psd

طرح لایه باز استند رحلت حضرت رسول psd

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط