کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش با فرمت psd

کارت ویزیتی که برای این پست اختصاصی از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو در نظر گرفته ایم یک طرح خام و کاملا لایه باز و بدون متن از کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش می باشد که به راحتی می توانید هر گونه تغییر مورد نظر خود را در آن در نرم افزار فتوشاپ اعمال کنید.

این کارت ویزیت شامل دو بخش بوده که در یک بخش خدماتی را که ارائه می دهید می توانید ذکر کنید و در بخش سفید لوگو و یا شماره های تماس خود را به صورت افقی که باعث جذابیت آن خواهد شد.

طرح لایه باز کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش با فرمت psd بوده و به راحتی در نرم افزار فتوشاپ اجرا خواهد شد. رزولیشن این کارت ویزیت آماده نیز ۳۰۰dpi می باشد. از طراح عزیز سایت تخصصی گرافیک وطن فتو آقای ابراهیم قلی پور که این طرح را به طور کاملا لایه باز برای عموم هم وطنان عزیز ارائه می دهد تشکر به عمل می آوریم.

کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش این پست با فرمت psd در یک فایل zip آماده دانلود شده است که می توانید آن را دریافت کرده و هر گونه تغییر مد نظرتان را در هر یک از لایه های آن اعمال کنید و یا از المان های آن در طراحی های گوناگون خود استفاده نمایید.

کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش

برای دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش با فرمت psd و کیفیت بالا از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش با فرمت psd

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط