طرح لایه باز مراسم دعای عرفه+ psd

سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو برای این پست خود یک طرح لایه باز مرام دعای عرفه قابل ویرایش از طرح های اختصاصی خود را که برای یکی از مؤسسات خصوصی طراحی کرده است را به طور لایه باز برای دانلود ارائه می دهد. این طرح لایه باز مراسم دعای عرفه کاملا قابل ویرایش و اجرا می باشد و شما دوستان به راحتی می توانید آن را در نرم افزار فتوشاپ مطابق با علایق خود ویرایش کنید. طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش مراسم دعای عرفه با فرمت psd و رزولیشن ۳۰۰dpi طراحی شده تا مناسب برای سایز های بزرگ نیز باشد. سایزی را که برای این پست آماده دانلود کرده ایم A3 است. این طرح لایه باز مراسم دعای عرفه توسط یکی از طراحان خوب این سایت آقای ابراهیم قلی پور تهیه و ارسال شده است.

حجم این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش مراسمات دعای عرفه روز عرفه با فرمت psd و کیفیت بالا تنها ۱۰۸ مگا بایت می باشد که دانلود آن در ادامه مطلب در یک فایل zip مقدور است.

طرح لایه باز مراسم دعای عرفه+ psd

جهت دانلود این طرح لایه باز و آماده و قابل ویرایش بنر و پوستر مراسمات دعای عرفه با فرمت psd و کیفیت بسیار بالا مناسب جهت چاپ و طراحی های مذهبی روز عرفه از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

طرح لایه باز مراسم دعای عرفه+ psd

طرح لایه باز مراسم دعای عرفه+ psd

برای دانلود طرح لایه باز مراسم دعای عرفه با کیفیت و رزولیشن بالا و قابل ویرایش از سایت تخصصی گرافیک وطن فتو باید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط