طرح لایه باز آماده قاب چوبی دیواری psd

طرح لایه باز و آماده و قابل ویرایش ارائه شده در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو یک طرح لایه باز آماده قاب چوبی دیواری با فرمت psd و کیفیت بالا مناسب جهت استفاده در طراحی های گوناگون گرافیکی فانتزی و چاپ می باشد.

از ویژگی های این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش قاب چوبی دیواری با فرمت psd می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طرح آماده و قابل ویرایش چوبی دیواری با فرمت psd و کیفیت بالا این پست کاملا لایه باز بوده و به راحتی می توانید هر گونه تغییر مد نظرتان را در هر یک از لایه های آن اعمال کنید و یا از المان های آن در طراحی های گوناگون گرافیکی فانتزی و پوستر های کودکانه خود استفاده کنید.
  • تعداد لایه های بکار رفته در این طرح لایه باز آماده قاب چوبی دیواری با فرمت psd و کیفیت بالا شامل بیش از ۴۰ لایه کاملا تفکیک شده و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ می باشد.
  • این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش قاب چوبی دیواری با فرمت psd و کیفیت بالا در سایز ۲۹ در ۱۹ سانتیمتر با رزولیشن ۳۰۰dpi مناسب جهت چاپ و طراحی های گوناگون گرافیکی فانتزی و طراحی پوستر های آتلیه و مهد کودک ها می باشد.
  • حجم این طرح لایه باز و آماده و قابل ویرایش قاب چوبی دیواری با فرمت psd و کیفیت بالا تنها ۵۸ مگابایت می باشد که می توانید در یک فایل zip آن را دریافت کنید.

جهت دانلود این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش قاب چوبی دیواری با فرمت psd و کیفیت بالا از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

طرح لایه باز آماده قاب چوبی دیواری

طرح لایه باز آماده قاب چوبی دیواری psd

طرح لایه باز آماده قاب چوبی دیواری psd

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط