طرح لایه باز آماده بنر ولادت امام علی psd

طرح لایه باز آماده بنر ارائه شده در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک وطن فتو یک طرح لایه باز آماده بنر ولادت امام علی علیه السلام با فرمت psd و کیفیت بالا مناسب جهت چاپ و طراحی می باشد.

از ویژگی های این طرح لایه باز آماده بنر شهری و قابل ویرایش ولادت امیرالمومنین با فرمت psd و کیفیت بالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این طرح بنر شهری ولادت امام علی علیه اسلام با فرمت psd و کیفیت بالا کاملا لایه باز بوده و به راحتی می توانید هر گونه تغییر مد نظرتان را در هر یک از لایه های آن اعمال کنید.
  • تعداد لایه های بکار رفته در این طرح لایه باز بنر ولادت امام علی علیه السلام با فرمت psd و کیفیت بالا بیش از ۳۰ لایه کاملا تفکیک شده و قابل ویرایش می باشد.
  • طرح لایه باز بنر شهری ولادت امام علی علیه السلام با فرمت psd و کیفیت بالا در سایز ۱۴۰ در ۲۰۰ سانتیمتر با رزولیشن ۳۰۰dpi مناسب جهت چاپ و طراحی بنر ولادت امام علی می باشد.
  • طرح لایه باز بنر آماده و قابل ویرایش ولادت امیرالمومنین علیه السلام ارائه شده در این پست با فرمت psd و کیفیت بسیار بالا اختصاصی بوده و تنها از سایت تخصصی گرافیک وطن فتو می توانید آن را دانلود و مورد استفاده قرار دهید.
  • حجم این طرح لایه باز بنر شهری و قابل ویرایش ولادت امام علی علیه السلام با فرمت psd و کیفیت بالا تنها ۱۱۴ مگا بایت می باشد.

طرح لایه باز آماده بنر ولادت امام علی

جهت دانلود این طرح لایه باز بنر شهری ولادت امام علی علیه السلام با فرمت psd و کیفیت بالا از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

طرح لایه باز آماده بنر ولادت امام علی psd

طرح لایه باز بنر ولادت امام علی psd

 

اگه دنبال طرح های بیشتری از ولادت امیرالمومنین هستی حتما پست هایی که زیر بهت پیشنهاد می کنم ببین.

طرح لایه باز ولادت امام علی

طرح آماده بنر شهری ولادت امام علی psd

طرح لایه باز ولادت امام علی با فرمت psd

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط