طرح فانتزی کارت ویزیت موبایل فروشی psd

طرح لایه باز ارائه شده در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو یک طرح فانتزی از کارت ویزیت موبایل فروشی با فرمت psd می باشد و شما دوستان می توانید به راحتی هر گونه تغییر مد نظرتان را در هر یک از لایه های آن اعمال کنید.

از ویژگی های این طرح لایه باز فانتزی کارت ویزیت موبایل فروشی با فرمت psd می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این طرح فانتزی کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش موبایل فروشی با فرمت psd و کاملا لایه باز بوده و شما دوستان می توانید هر گونه تغییر مد نظرتان را در هر یک از لایه های آن اعمال کنید.
  • تعداد لایه های بکار رفته در این طرح لایه باز فانتزی کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش موبایل فروشی با فرمت psd و کیفیت بالا بیش از ۷۰ لایه کاملا تفکیک شده و قابل ویرایش می باشد.
  • این طرح لایه باز فانتزی کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش موبایل فروشی با فرمت psd در سایز ۵۰ در ۲۵ سانتیمتر و با رزولیشن ۲۰۰dpi مناسب جهت استفاده در طراحی های گوناگون و طراحی کارت ویزیت فروشگاه موبایل می باشد.
  • حجم این طرح لایه باز فانتزی کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش موبایل فروشی با فرمت psd تنها ۴۲ مگا بایت است که می توانید از سایت تخصصی گرافیک وطن فتو آن را دانلود کنید.

طرح فانتزی کارت ویزیت موبایل فروشی

جهت دانلود این طرح لایه باز فانتزی کارت ویزیت موبایل فروشی با فرم psd و کیفیت بالا از سایت تخصصی گرافیک وطن فتو پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

طرح فانتزی کارت ویزیت موبایل فروشی psd

طرح فانتزی کارت ویزیت موبایل فروشی psd

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط