طرح بکگراند بروشور لایه باز psd

 طرح لایه باز آماده و قابل ویرایشی که در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو آماده دانلود کرده ایم یک طرح بکگراند بروشور لایه باز مناسب جهت استفاده در انواع طراحی گرافیکی تبلیغاتی به عنوان طراحی های کارت ویزیت و یا تراکت های تبلیغاتی و بروشور تبلیغاتی می باشد.

از ویژگی های این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش و کاملا لایه باز بکگراند بروشور با فرمت psd می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این طرح بکگراند بروشور کاملا لایه باز و با فرمت psd می باشد که شما دوستان می توانید به راحتی در انواع طراحی های خود از آن استفاده کنید.
  • فرمت این طرح کاملا لایه باز آماده و قابل ویرایش  بکگراند بروشور psd و قابل اجرا در نرم افزار فتوشاپ می باشد.
  • رزولیشن این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش بکگراند بروشور کاملا لایه باز ۳۰۰dpi و مناسب برای چاپ بروشور و استفاده در انواع فعالیت های تبلیغاتی مانند تراکت تبلیغاتی، بروشور، کارت ویزیت و … می باشد.
  • حجم این طرح کاملا لایه باز آماده و قابل ویرایش بکگراند تبلیغاتی تراکت و بروشور تنها ۳ مگا بایت است که می توانید آن را در یک فایل zip دریافت کرده و هر گونه تغییر مد نظرتان را در هر یک از لایه های آن اعمال کنید و یا از المان های آن در طراحی های گوناگون خود استفاده نمایید.
  • لازم به ذکر است این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش تراکت و پوستر و بروشور تبلیغاتی به صورت اختصاصی در سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو ارائه شده است.

طرح بکگراند بروشور لایه باز

جهت دانلود این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش بکگراند کارت پستال، کارت ویزیت، تراکت تبلیغاتی، و انواع طراحی های تبلیغاتی با فرمت psd و کیفیت بالا از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

طرح بکگراند بروشور لایه باز psd

طرح بکگراند بروشور لایه باز psd

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط