طرح اعلامیه بنر تسلیت با فرمت psd

طرحی که در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو آماده دانلود کرده ایم یک طرح اعلامیه بنر تسلیت کاربردی اعلامیه بنر تسلیت می باشد که می توانید در مراسمات گوناگون و یا فوت اقوام از آن استفاده کنید.

از ویژگی های این طرح کاملا لایه باز اعلامیه آماده و قابل ویرایش بنر تسلیت با فرمت psd می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این طرح اعلامیه آماده و قابل ویرایش بنر تسلیت کاملا لایه باز بوده و به راحتی می توانید هر گونه تغییر مد نظر خود را در آن اعمال کنید و یک بنر تسلیت برای مراسمات خود ارائه دهید و یا از المان های بکار رفته در این طرح در طراحی های گوناگون خود استفاده کنید.
  • این طرح کاملا لایه باز اعلامیه آماده و قابل ویرایش بنر تسلیت با فرمت psd بوده و به راحتی می توانید آن را در نرم افزار فتوشاپ اجرا و ویرایش کنید.
  • رزولیشن این طرح کاملا لایه باز اعلامیه آماده و قابل ویرایش بنر تسلیت ۵۰dpi بوده و مناسب برای چاپ بنر می باشد. این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش اعلامیه بنر تسلیت با فرمت psd و کیفیت بالا در سایز ۳۰۰ در ۱۰۰ سانتیمتر مناسب جهت چاپ می باشد.
  • این طرح کاملا لایه باز اعلامیه بنر تسلیت کاملا اختصاصی بوده و تنها از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو می توانید آن را دانلود کنید.
  • حجم این طرح کاملا لایه باز اعلامیه آماده و قابل ویرایش بنر تسلیت ۵۳ مگا بایت می باشد که می توانید در یک فایل zip آن را دانلود کنید و مورد استفاده قرار دهید.

طرح اعلامیه بنر تسلیت

جهت دانلود این طرح کاملا لایه باز اعلامیه بنر تسلیت طرح اعلامیه با فرمت psd و کیفیت بالا مناسب جهت چاپ از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

طرح اعلامیه بنر تسلیت با فرمت psd

طرح اعلامیه بنر تسلیت با فرمت psd

طرح اعلامیه بنر تسلیت با فرمت psd

 

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط