طرح آماده بنرشهری گرامی داشت دهه فجر psd

طرح لایه باز و آماده ارائه شده در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو یک طرح آماده بنرشهری گرامی داشت دهه فجر با فرمت psdکیفیت بالا مناسب جهت چاپ و استفاده در طراحی های جشن دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن می باشد.

از ویژگی های این طرح لایه باز و آماده بنر شهری ۲۲ بهمن و دهه فجر با فرمت psdو کیفیت بالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طرح آماده بنر شهری گرامی داشت ۲۲ بهمن با فرمت psd و کیفیت بالا کاملا لایه باز بوده و به راحتی می توانید هر گونه تغییر مد نظرتان را در هر یک از لایه های آن اعمال کنید.
  • تعداد لایه های بکار رفته در این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش بنرشهری گرامی داشت دهه فجر و ۲۲ بهمن با فرمت psd و کیفیت بالا مناسب جهت چاپ و طراحی های گرافیکی بیش از ۱۵ لایه کاملا تفکیک شده و قابل ویرایش می باشد.
  • طرح لایه باز و بنرشهری گرامی داشت دهه فجر و ۲۲ بهمن با فرمت psd و کیفیت بالا در سایز ۱۴۰ در ۲۰۰ سانتیمتر با رزولیشن ۵۰dpi مناسب جهت چاپ و طراحی های گوناگون می باشد.
  • طرح لایه باز بنرشهری گرامی داشت ۲۲ بهمن و دهه فجر با فرمت psd و کیفیت بالا اختصاصی بوده و تنها از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو می توانید آن را دانلود کنید.
  • حجم این طرح لایه باز بنر داشت ۲۲ بهمن و دهه فجر با فرمت psd کیفیت بالا تنها ۶۰ مگا بایت می باشد که می توانید آن را در یک فایل zip دریافت کرده و هر گونه تغییر مد نظرتان را در آن اعمال کنید.

طرح آماده بنرشهری گرامی داشت دهه فجر psd

جهت دانلود این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش بنرشهری دهه فجر و طرح لایه باز ۲۲ بهمن با فرمت psd و کیفیت بالا پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

<yoastmark class=

اگه دنبال طرح لایه باز بیشتری از ۲۲ بهمن هستی حتما ۴ طرح لایه باز زیر رو هم ببین.

۲۲ بهمن دهه فجر psd

بنر شهری دهه فجر ۲۲ بهمن psd

بنر دهه فجر ۲۲ بهمن

طرح لایه باز ۲۲ بهمن دهه فجر

 

<yoastmark class=

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط