بنر گرامی داشت زائرین طرح-۴ psd

طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش ارائه شده در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو یک طرح بنر گرامی داشت زائرین طرح-۴ و خیر مقدم پس از بازگشت از سفر سوریه با فرمت psd و کیفیت بالا مناسب جهت چاپ بنر می باشد.

از ویژگی های این طرح بنر خیر مقدم و گرامی داشت زائرین پس از بازگشت از سفر سوریه با فرمت psd و کیفیت بسیار بالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این طرح بنر خیر مقدم و گرامی داشت زائرین با فرمت psd و کاملا لایه باز بوده و شما دوستان می توانید تغییرات مد نظرتان را در هر یک از لایه های آن اعمال کنید.
  • تعداد لایه های بکار رفته در این طرح لایه باز بنر خیر مقدم و گرامی داشت زائرین پس از بازگشت از سفر سوریه با فرمت psd بیش از ۵ لایه کاملا تفکیک شده و قابل ویرایش می باشد.
  • این طرح لایه باز بنر خیر مقدم و گرامی داشت زائرین پس از سفر زیارتی سوریه با فرمت psd و در سایز ۳۰۰ در ۱۰۰ سانتیمتر با رزولیشن ۵۰dpi مناسب جهت چاپ بنر می باشد.
  • حجم این طرح لایه باز بنر خیر مقدم و گرامی داشت زائرین پس از سفر زیارتی سوریه با فرمت psd تنها ۳۰ مگا بایت می باشد.

بنر گرامی داشت زائرین طرح-۴ psd

جهت دانلود این طرح لایه باز بنر گرامی داشت زائرین پس از سفر زیارتی سوریه با فرمت psd و کیفیت بسیار بالا از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

بنر سوریه بنر زائر سوریه بنر زائرین سوریه طرح لایه باز بنر زائر سوریه بنر لایه باز زائرین سوریه بنر گرامی داشت زائر سوریه بنر مسافرین سوریه

بنر گرامی داشت زائرین طرح-4 psd

بنر گرامی داشت زائرین طرح-۴ psd

بنر گرامی داشت زائرین طرح-4 psd

بنر گرامی داشت زائرین طرح-۴ psd

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط