بنر عرض تسلیت فوت اقوام طرح-۲ psd

طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش ارائه شده در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو یک طرح بنر عرض تسلیت فوت اقوام طرح-۲ با فرمت psd و کیفیت بالا مناسب جهت چاپ بنر و استفاده در مراسمات عزاداری و سردر منزل مرحوم می باشد.

از ویژگی های این طرح لایه باز بنر آماده و قابل ویرایش عرض تسلیت فوت اقوام با فرمت psd با کیفیت بسیار بالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این طرح بکگراند بنر آماده و قابل ویرایش عرض تسلیت فوت اقوام با فرمت psd و به صورت کاملا لایه باز مناسب جهت استفاده در طراحی های گوناگون گرافیکی می باشد.
  • تعداد لایه های بکار رفته در این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش بکگراند بنر عرض تسلیت فوت اقوام با فرمت psd و کیفیت بالا بیش از ۵ لایه کاملا تفکیک شده می باشد که می توانید تغییرات مد نظرتان را در نرم افزار فتوشاپ روی آن اعمال کنید.
  • این طرح لایه باز بنر آماده و قابل ویرایش عرض تسلیت فوت اقوام با فرمت psd و کیفیت بالا در سایز ۳۰۰ در ۱۰۰ سانتیمتر با رزولیشن ۷۲dpi مناسب جهت چاپ بنر می باشد.
  • حجم این طرح لایه باز بکگراند بنر آماده و قابل ویرایش عرض تسلیت فوت اقوام با فرمت psd و کیفیت بالا تنها ۲۰ مگا بایت می باشد که می توانید آن را در یک فایل zip دریافت کنید و هر گونه تغییرات مد نظرتان را در نرم افزار فتوشاپ روی آن اعمال کنید.

بنر عرض تسلیت فوت اقوام طرح-۲ psd

جهت دانلود این طرح لایه باز بنر آماده و قابل ویرایش عرض تسلیت فوت اقوام طرح اعلامیه با فرمت psd و کیفیت بالا از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

بنر عرض تسلیت فوت اقوام طرح-2 psd

بنر عرض تسلیت فوت اقوام طرح-۲ psd

بنر عرض تسلیت فوت اقوام طرح-2 psd

بنر عرض تسلیت فوت اقوام طرح-۲ psd

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط