بنر شهری جزء خوانی قرآن کریم psd

طرح لایه باز ارائه شده در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک وطن فتو یک طرح اختصاصی بنر شهری جزء خوانی قرآن کریم ۳۰ روز با قرآن با فرمت psd و مناسب برای جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان می باشد.

از ویژگی های این طرح لایه باز بنر شهری جزء خوانی قرآن کریم با فرمت psd می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این طرح بنر شهری جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان کاملا لایه باز بوده و شما دوستان می توانید متناسب با نیاز خود هر گونه تغییر مد نظرتان را در آن اعمال کنید.
  • تعداد لایه های بکار رفته در این طرح لایه باز بنر شهری ۳۰ روز با قرآن در مراسم جزء خوانی ماه مبارک رمضان با فرمت psd بیش از ۲۰ لایه تفکیک شده می باشد.
  • این طرح لایه باز بنر شهری ۳۰ روز با قرآن مناسب برای جزء خوانی روزانه در ماه مبارک رمضان در سایز ۳۰۰ در ۴۰۰ سانتیمتر و با رزولیشن ۵۰dpi مناسب جهت چاپ بنر طراحی و ارائه شده است که با تغییر سایز و رزولیشن آن به ۳۰۰dpi می توانید از آن به عنوان پوستر نیز استفاده کنید.
  • این طرح لایه باز بنر شهری جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان مناسب جهت نسب بر روی استندهای شهری با فرمت psd کاملا اختصاصی بوده و تنها از سایت تخصصی گرافیک وطن فتو می توانید آن را دانلود کنید.
  • حجم این طرح لایه باز بنر شهری ۳۰ روز با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با فرمت psd و کیفیت بالا تنها ۱۵۵ مگا بایت می باشد.

بنر شهری جزء خوانی قرآن کریم

جهت دانلود این رمضان طرح لایه باز بنر شهری ۳۰ روز با قرآن مناسب برای نسب بر روی استند های شهری جهت مراسم جزء خوانی در ماه مبارک رمضان با فرمت psd و کیفیت بالا از سایت تخصصی گرافیک وطن فتو پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

بنر شهری جزء خوانی قرآن کریم psd

بنر شهری جزء خوانی قرآن کریم psd

بنر شهری جزء خوانی قرآن کریم psd

بنر شهری جزء خوانی قرآن کریم psd

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط