اعلامیه مراسم احیاء شب قدر psd

طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش ارائه شده در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو یک طرح اعلامیه مراسم احیاء شب قدر با فرمت psd و کیفیت بسیار بالا و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ می باشد.

از ویژگی های این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش آگهی مراسم احیاء شب قدر با فرمت psd و کیفیت بالا از سایت تخصیی گرافیک وطن فتو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این طرح بکگراند آماده و قابل ویرایش آگهی مراسم احیاء شب قدر با فرمت psd و کاملا لایه باز بوده و شما دوستان می توانید هر گونه تغییر مد نظرتان را در هر یک از لایه های آن اعمال کنید.
  • تعداد لایه های بکار رفته در این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش بکگراند اعلامیه مراسم احیاء شب قدر با فرمت psd بیش از ۲۰ لایه کاملا تفکیک شده و قابل ویرایش می باشد.
  • این طرح لایه باز بکگراند آماده و قابل ویرایش آگهی مراسم احیاء شب قدر با فرمت psd در سایز ۲۹ در ۴۲ سانتیمتر و با رزولیشن ۳۰۰dpi مناسب جهت چاپ دیجیتال با کیفیت بالا می باشد. شما دوستان می توانید با تغییر سایز و رزولیشن این طرح از آن به عنوان بنر نیز استفاده کنید.
  • این طرح لایه باز بکگراند آماده و قابل ویرایش آگهی مراسم احیاء شب قدر با فرمت psd اختصاصی بوده و تنها از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو می توانید آن را دانلود کنید.
  • حجم این طرح لایه باز بکگراند آماده و قابل ویرایش اعلامیه مراسم احیاء شب قدر با فرمت psd و کیفیت بالا تنها ۱۱۷ مگا بایت می باشد.

اعلامیه مراسم احیاء شب قدر

جهت دانلود این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش بکگراند اعلامیه مراسم احیاء شب قدر طرح اعلامیه شهادت امام علی و شب قدر با فرمت psd و کیفیت بالا از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

اعلامیه مراسم احیاء شب قدر psd

اعلامیه مراسم احیاء شب قدر psd

اعلامیه مراسم احیاء شب قدر psd

اعلامیه مراسم احیاء شب قدر psd

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط