کارت پستال عاشقانه با طرح گل و کبوتر +PSD

سایت تخصصی گرافیک وطن فتو برای این پست خود یک کارت پستال عاشقانه با طرح گل و کبوتر +PSD با رنگ سبز و طرح شاد و زیبا را آماده دانلود کرده است.

طرح کاملا لایه باز این پست با موضوع کارت پستال عاشاقانه با رنگ سبز می باشد که در آن از گل های بسیار زیبا و جذاب و با کیفیت استفاده شده است.

یکی از جذابیت های دیگر این طرح لایه باز کارت پستال عاشقانه کبوتر سفید در حال پرواز می باشد که گل زیبایی در دهان آن وجود دارد که می توانید از این کبوتر و تمام اجزای موجود در این طرح لایه باز به طور جداگانه در انواع طرح های دیگر خود استفاده کنید و یک طرح بسیار جذاب و زیبا را ارائه دهید.

کارت پستال عاشقانه با رنگ سبز این پست با فرمت psd بوده که به راحتی در نرم افزار فتوشاپ اجرا می شود و شما می توانید هر گونه تغییر اعم از اضافه کردن لایه هایی به آن و یا انتقال لایه های این طرح به طرح های دیگر خود را انجام دهید.

کیفیت کارت پستال عاشقانه سبز رنگ با طرح کبوتر در حال پرواز این پست ۳۰۰dpi می باشد که می توانید آن را به هر سایزی که تمایل دارید بدون کاهش کیفیت تبدیل کنید.

دانلود کارت پستال عاشقانه با رنگ سبز و طرح گل های زیبا و جذاب در اطراف آن و کبوتر سفید در حال پرواز

برای دانلود کارت پستال عاشقانه با طرح گل و کبوتر با لینک مستقیم و فرمت psd از سایت تخصصی گرافیک وطن فتو باید به ادامه مطلب این پست مراجعه کنید.

کارت پستال عاشقانه با طرح گل و کبوتر +PSD

کارت پستال عاشقانه با طرح گل و کبوتر +PSD

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط