قاب عکس آتلیه عروس psd

طرح لایه و آماده قاب عکس ارائه شده در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو یک طرح لایه باز و آماده قاب عکس آتلیه عروس با فرمت psd و کیفیت بالا مناسب جهت زیباتر کردن عکس های شخصی زوجین با هزینه بسیار کم می باشد.

از ویژگی های این طرح لایه باز قاب عکس آماده و قابل ویرایش آتلیه عروس با فرمت psd می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این طرح قاب عکس آماده و قابل ویرایش آتلیه عروس و داماد با فرمت psd و کیفیت بالا کاملا لایه باز بوده و به راحتی می توانید هر گونه تغییر مد نظرتان را در آن اعمال کنید و عکس های شخصی خود را جایگزین تصاویر موجود در طرح زیر کنید.
  • این طرح لایه باز و آماده و قابل ویرایش قاب عکس آتلیه عکس عروس و داماد با فرمت psd و کیفیت بالا در سایز ۲۱ در ۱۵ سانتیمتر با رزولیشن ۳۰۰dpi مناسب جهت چاپ و طراحی های گوناگون آتلیه عکس می باشد.
  • تعداد لایه های بکار رفته در این طرح لایه باز قاب عکس آماده و قابل ویرایش عروس و داماد با فرمت psd و کیفیت بالا شامل بیش از ۱۵ لایه کاملا تفکیک شده و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ می باشد.
  • حجم این طرح لایه باز و آماده و قابل ویرایش قاب عکس آتلیه داماد و عروس با فرمت psd و کیفیت بالا تنها ۱۷ مگابایت می باشد که می توانید در یک فایل zip آن را دریافت نمایید.

قاب عکس آتلیه عروس

جهت دانلود این طرح لایه باز و آماده و قابل ویرایش قاب عکس و پروژه آتلیه عروس داماد با فرمت psd و کیفیت بالا از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

قاب عکس آتلیه عروس psd

قاب عکس آتلیه عروس psd

دانلود آهنگ جدید

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط