طرح گرامی داشت بنرشهری دهه فجر psd

طرح لایه باز و آماده بنر گرامی داشت ارائه شده در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک وطن فتو یک طرح گرامی داشت بنرشهری دهه فجر با فرمت psd و کیفیت بالا مناسب جهت چاپ و طراحی های گوناگون راهپیمایی های ۲۲ بهمن می باشد.

این طرح لایه باز و آماده گرامی داشت ۲۲ بهمن و دهه فجر با فرمت psd و کیفیت بالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طرح بنرشهری ۲۲ بهمن با فرمت psd و کیفیت بالا کاملا لایه باز بوده و به راحتی می توانید هر گونه تغییر مد نظرتان را در هر یک از لایه های آن اعمال کنید.
  • تعداد لایه های بکار رفته در این طرح لایه باز و آماده گرامی داشت بنرشهری دهه فجر و ۲۲ بهمن با فرمت psd و کیفیت بالا بیش از ۱۵ لایه کاملا تفکیک شده و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ می باشد.
  • طرح لایه باز و آماده گرامی داشت بنر ۲۲ بهمن با فرمت psdو کیفیت بالا در سایز ۱۴۰ در ۲۰۰ سانتیمتر با رزولیشن ۵۰dpi مناسب جهت چاپ و طراحی های گرامی داشت دهه فجر می باشد.
  • این طرح لایه باز و آماده بنر گرامی داشت دهه فجر و ۲۲ بهمن با فرمت psd و کیفیت بالا اختصاصی بوده و تنها از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو می توانید آن را دانلود کنید.
  • حجم این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش گرامی داشت بنر دهه فجر با فرمت psd و کیفیت بالا تنها ۸۹ مگا بایت می باشد که می توانید آن را در یک فایل zip دریافت کرده و هر گونه تغییر مد نظرتان را در آن اعمال کنید.

طرح گرامی داشت بنرشهری دهه فجر psd

جهت دانلود این طرح لایه باز ۲۲ بهمن و دهه فجر با فرمت psd و کیفیت بالا پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

طرح گرامی داشت بنرشهری دهه فجر psd

طرح گرامی داشت بنر دهه فجر psd

 

طرح گرامی داشت بنرشهری دهه فجر psd

طرح گرامی داشت بنرشهری دهه فجر psd

جهت دانلود طرح های بیشتر ۲۲ بهمن و دهه فجر علاوه بر این که می تونید از دسته طرح لایه باز ۲۲ بهمن طرح های زیادی رو مشاهده کنید پیشنهاد می کنم ۴ طرح پیشنهادی زیر رو هم ببینید.

طرح لایه باز ۲۲ بهمن دهه فجر

طرح لایه باز دهه فجر ۲۲ بهمن

طرح لایه باز ۲۲ بهمن دهه فجر

دهه فجر ۲۲ بهمن psd

 

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط