طرح لایه باز کارت ویزیت آماده اداری +psd

سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو تا کنون طرح های کاملا لایه باز بسیار جذابی از کارت ویزیت های کاملا لایه باز ارائه کرده که اکنون طرح لایه باز کارت ویزیت آماده اداری برای دانلود عموم هم وطنان عزیز ارائه شده است.

برای ایجاد تنوع در طرح های گوناگون کارت ویزیت برای این پست یک طرح لایه باز کارت ویزیت آماده اداری را به طور کاملا لایه باز آماده دانلود کرده ایم. این کارت ویزیت به صورت کاملا لایه باز بوده که به راحتی می توانید هر گونه تغییر مد نظر خود را در آن اعمال کنید.

فرمت این طرح کاملا لایه باز کارت ویزیت آماده psd و با رزولیشن ۳۰۰dpi بوده است که به راحتی می توانید آن را در انواع سایز های مد نظر خود بدون کاهش کیفیت داشته باشید.

این کارت ویزیت آماده یکی از طرح های اختصاصی سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو می باشد که توسط یکی از دوستان عزیز طراحی در برای دانلود در اختیار تمام عزیزان هم وطنم جهت طراحی قرار گرفته است.

این طرح لایه باز کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش مناسب برای ادارات و شرکت های تبلیغاتی در یک فایل zip آماده دانلود شده است.

شما دوستان می توانید با ارائه پیشنهادات خود ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات طراحی راهنمایی فرمایید.

طرح لایه باز کارت ویزیت آماده اداری

برای دانلود این طرح کاملا لایه باز و با کیفیت کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش با فرمت psd و کیفیت بسیار بالا از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو باید به ادامه مطلب این پست مراجعه کنید.

طرح لایه باز کارت ویزیت آماده اداری +psd

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط