طرح لایه باز تقویم فانتزی برای سال۹۲ +psd

یکی از طراحان عزیز سایت تخصصی گرافیک وطن فتو برای این پست سایت یک طرح کاملا لایه باز از تقویم فانتزی سال ۹۲ را به طور کاملا رایگان آماده دانلود کرده است. این تقویم فانتزی سال ۹۲ با طرح فانتزی و رنگ آبی بوده که به راحتی می توانید در اتاق خواب های خود از آن استفاده کنید. این فانتزی در سایز a3 و با رزولیشن ۳۰۰dpi طراحی شده است و با همین سایز و رزولیشن نیز در اختیار شما دوستان قرار خواهد گرفت. این تقویم فانتزی با فرمت psd و کاملا قابلیت ویرایش را در نرم افزار فتوشاپ دارا می باشد. این تقویم فانتزی سال ۹۲ توسط ابراهیم قلی پور طراحی شده است که در همین جا از زحمات خالصانه ایشان تشکر و قدردانی خواهیم کرد. این طرح یکی از طرح های کاملا اختصاصی سایت وطن فتو می باشد که تنها در همین سایت می توانید آن را دانلود و تغییرات مورد نظر خود را در آن اعمال کنید. در روز های آینده تقویم سال ۹۲ با طرح های گوناگون و متنوع دیگری و با مشاغل دیگر برای شما دوستان و هم وطنان عزیز به طور کاملا رایگان آماده دانلود خواهد شد و در همین سایت برای دانلود قرار خواهد گرفت.

طرح کاملا لایه باز تقویم فانتزی سال ۹۲ با کیفیت بالا و در سایز a3 و رزولیشن ۳۰۰dpi و با فرمت psd قابل ویرایش و اجرا در نرم افزار فتوشاپ

برای دانلود رایگان طرح کاملا لایه باز تقویم فانتزی سال ۹۲ با کیفیت بالا و در سایز مناسب از سایت تخصصی گرافیک وطن فتو باید به ادامه مطلب این پست مراجعه کنید.

طرح لایه باز تقویم ۹۶

طرح لایه باز تقویم فانتزی برای سال92 +psd

طرح لایه باز تقویم فانتزی برای سال۹۲ +psd

 

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط