طرح لایه باز تبلیغاتی ساحل کوه یخ psd

طرح لایه باز ارائه شده در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو یک طرح لایه باز تبلیغاتی ساحل کوه یخ با فرمت psd و کیفیت بالا مناسب جهت چاپ و طراحی های گوناگون تبلیغاتی و شرکتی و پارک های آبی می باشد.

از ویژگی های این طرح لایه باز تبلیغاتی ساحل کوه یخ با فرمت psd و کیفیت بالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طرح آماده و قابل ویرایش تبلیغاتی ساحل کوه یخ با فرمت psd و کیفیت بالا کاملا لایه باز بوده و به راحتی می توانید هر گونه تغییر مد نظرتان را در هر یک از لایه های آن اعمال کنید.
  • تعداد لایه های بکار رفته در این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش تبلیغاتی ساحل کوه یخ با فرمت psd و مناسب برای فعالیت های تبلیغاتی پارک های آبی شامل بیش از ۱۰ لایه کاملا تفکیک شده و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ می باشد.
  • این طرح لایه باز و آماده و قابل ویرایش تبلیغاتی ساحل کوه یخ با فرمت psd و کیفیت بالا در سایز ۲۱ در ۲۲ سانتیمتر با رزولیشن ۳۰۰dpi مناسب جهت چاپ و طراحی های گوناگون تبلیغاتی می باشد.
  • حجم این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش تبلیغاتی مناسب برای پارک های آبی و مراکز تفریحی با فرمت psd و کیفیت بالا تنها ۲۰ مگابایت می باشد که می توانید در یک فایل zip آن را دریافت کرده و تغییرات مد نظرتان را در هر یک از لایه های آن اعمال کنید.

جهت دانلود این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایت تبلیغاتی ساحل کوه یخ مناسب برای پارک های آبی و مراکز تفریحی با فرمت psd و کیفیت بالا از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

طرح لایه باز تبلیغاتی ساحل کوه یخ

طرح لایه باز تبلیغاتی ساحل کوه یخ psd

طرح لایه باز تبلیغاتی ساحل کوه یخ psd

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط