طرح لایه باز بنر ولادت امام حسن عسکری با فرمت psd

یکی از طراحان عزیز سایت تخصصی گرافیک وطن فتو برای این لحظه یک بنر بسیار زیبا و جذاب از طرح لایه باز بنر ولادت امام حسن عسکری علیه السلام را به طور کاملا رایگان آماده دانلود کرده است. این طرح لایه باز بنر طراحی شده با بگراند صورتی و یک تایپ و گرافی زیبا از نام مبارک امام حسن عسکری (ع) می باشد.

این طرح کاملا لایه باز بنر ولادت امام حسن عسکری (ع) در سایز آ۴ و با رزولیشن ۳۰۰dpi طراحی شده است که شما دوستان به راحتی می توانید آن را به بنر هایی در سایز ۴ متر در ۳ متر تبدیل کرده و به عنوان بنر تبریک در مراسمات خود استفاده کنید.

این طرح لایه باز ولادت امام حسن عسکری علیه السلام به طور کاملا اختصاصی بوده و شما دوستان تنها می توانید آن را در سایت تخصصی گرافیک وطن فتو دانلود و مورد استفاده قرار دهید.

در طراحی این بنر فضای خوبی برای نوشتن سخنان این امام و یا زمان و مکان مراسم شما ایجاد شده است که به راحتی می توانید متن مورد نظر خود را در فتوشاپ به این طرح لایه باز بنر ولادت امام حسن عسکری اضافه کنید.

این طرح لایه باز توسط دوست عزیز ابراهیم قلی پور طراحی شده است که جا دارد در اینجا برای قرار دادن این طرح به طور رایگان در این سایت تشکر به عمل آوریم. حجم این طرح لایه باز ۵۶ مگابایت می باشد.

طرح لایه باز بنر ولادت امام حسن عسکری

برای دانلود رایگان طرح کاملا لایه باز بنر ولادت امام حسن عسکری علیه السلام با فرمت psd از سایت تخصصی گرافیک طون فتو باید به ادامه مطلب این پست مراجعه کنید.

طرح لایه باز بنر ولادت امام حسن عسکری با فرمت psd

طرح لایه باز بنر ولادت امام حسن عسکری با فرمت psd

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط