طرح آماده کارت ویزیت برای ادارات و شرکت ها +psd

یکی از درخواست هایی که بازدید کنندگان سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو تاکنون زیاد مطرح کرده بودند، طرح آماده کارت ویزیت برای ادارات و شرکت ها و تجاری و صنعتی و بازرگانی می باشد که برای این پست یک کارت ویزیت بسیار جذاب و مناسب برای این گونه مشاغل را آماده دانلود کرده ایم.

این کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش یکی از کارت ویزیت های بسیار ساده و در عین حال جذاب می باشد و شما دوستان می توانید از آن برای مشاغل گوناگون استفاده کنید.

کارت ویزیت ارائه شده در این پست کاملا لایه باز بوده و در نرم افزار فتوشاپ قابل اجرا و ویرایش به صورت کامل می باشد که و شما توانایی این را دارد به آسانی متن و لوگو شرکت خود را در آن وارد کنید. طرح آماده کارت ویزیت برای ادارات و شرکت

رزولیشنی که این کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش با آن طراحی شده است ۳۰۰dpi و فرمت آن psd می باشد. این کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش مناسب برای ادارات و شرکت ها جزء کارت ویزیت های اختصاصی این سایت بوده و جا دارد از طراح آن آقای قلی پور برای در اختیار قرار دادن طرح کاملا لایه باز آن برای عموم کمال تشکر را کنیم.

طرح آماده کارت ویزیت برای ادارات و شرکت

برای دانلود کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش به صورت کاملا لایه باز و با کیفیت بالا و فرمت psd از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

طرح آماده کارت ویزیت برای ادارات و شرکت ها +psd

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط