طرح آماده محفل ۳۰ روز با قرآن در رمضان psd

طرح لایه باز و آماده و قابل ویرایش بنر شهری و پوستر ارائه شده در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو یک طرح آماده محفل ۳۰ روز با قرآن در رمضان با فرمت psd و کیفیت بالا مناسب جهت چاپ و طراحی های تبلیغاتی محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان می باشد.

از ویژگی های این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش بنر شهری و پوستر محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان با فرمت psd می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طرح آماده و قابل ویرایش محفل ۳۰ روز با قرآن در رمضان با فرمت psd و کیفیت بالا کاملا لایه باز بوده و به راحتی می توانید تغییرات مد نظرتان را در هر یک از لایه های آن اعمال کنید و یا از المان های آن در طراحی های گوناگون خود استفاده کنید.
  • تعداد لایه های بکار رفته در این طرح آماده محفل ۳۰ روز با قرآن در رضمان با فرمت psd و کیفیت بالا شامل بیش از ۳۰ لایه کاملا تفکیک شده و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ می باشد.
  • طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش بنر شهری و پوستر محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان با فرمت psd و کیفیت بالا در سایز ۱۴۰ در ۲۰۰ سانتیمتر با رزولیشن ۵۰dpi می باشد که می توانید با تغییر سایز و رزولیشن به ۳۰۰dpi از آن به عنوان پوستر نیز استفاده کنید.
  • این طرح لایه باز و آماده و قابل ویرایش بنر شهری و پوستر محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان با فرمت psd و کیفیت بالا اختصاصی می باشد و تنها از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو می توانید آن را دانلود کنید.
  • حجم این طرح لایه باز آماده و قابل ویرایش بنر شهری و پوستر محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان با فرمت psd و کیفیت بالا تنها ۶۷ مگابایت می باشد که می توانید در یک فایل zip آن را دریافت نمایید.

طرح آماده محفل ۳۰ روز با قرآن در رمضان

جهت دانلود این طرح لایه باز بنر آماده و قابل ویرایش محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان با فرمت psd و کیفیت بالا می توانید پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

طرح آماده محفل 30 روز با قرآن در رمضان psd

طرح آماده محفل ۳۰ روز با قرآن در رمضان psd

طرح آماده محفل 30 روز با قرآن در رمضان psd

طرح آماده محفل ۳۰ روز با قرآن در رمضان psd

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط