بکگراند پوستر کلاس موسیقی psd

طرح لایه باز ارائه شده در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو یک بکگراند پوستر کلاس موسیقی مناسب برای تبلیغات کلاس های موسیقی با فرمت psd و کیفیت بسیار بالا می باشد.

از ویژگی های این بکگراند پوستر آماده و قابل ویرایش کلاس موسیقی با فرمت psd و کیفیت بسیار بالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این بکگراند پوستر آماده و قابل ویرایش مناسب برای کلاس های موسیقی کاملا لایه باز بوده و شما دوستان می توانید تغییرات مد نظرتان را در هر یک از لایه های آن اعمال کنید.
  • تعداد لایه های بکار رفته در این طرح لایه باز بکگراند پوستر آماده و قابل ویرایش مناسب برای تبلیغات کلاس های موسیقی با فرمت psd بیش از ۱۵ لایه کاملا تفکیک شده می باشد.
  • این طرح لایه باز بکگراند پوستر آماده و قابل ویرایش مناسب برای تبلیغات کلاس های موسیقی با فرمت psd در سایز ۲۹ در ۴۲ سانتیمتر و با کیفیت بسیار بالا می باشد.
  • رزولیشن این طرح لایه باز بکگراند آماده و قابل ویرایش پوستر کلاس موسیقی ۳۰۰dpi مناسب جهت چاپ و طراحی های گوناگون می باشد.
  • حجم این طرح لایه باز بکگراند پوستر آماده و قابل ویرایش کلاس های موسیقی مناسب برای تبلیغات کلاس های موسیقی با فرمت psd تنها ۵۱ مگا بایت می باشد.

بکگراند پوستر کلاس موسیقی

جهت دانلود این طرح لایه باز بکگراند پوستر مناسب برای طراحی های تبلیغات کلاس های موسیقی و آموزش کده های موسیقیایی با فرمت psd و کیفیت بالا از سایت تخصصی گرافیک وطن فتو پس از مراجعه به ادامه مطلب بر روی دانلود: لینک مستقیم کلیک کنید.

بکگراند گیتار بکگراند لایه باز گیتار طرح لایه باز گیتار طرح لایه باز بکگراند گیتار بکگراند آموزشگاه گیتار بنگراند لایه باز آموزشگاه گیتار بکگراند کارت ویزیت آموزشگاه گیتار طرح لایه باز بکگراند آموزشگاه گیتار طرح لایه باز گیتار سیم پاره شده

بکگراند پوستر کلاس موسیقی psd

بکگراند پوستر کلاس موسیقی psd

محصول مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این محصول نظر دهید !
  • پسورد فایل ها در صورت وجود www.vatanphoto.com
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام میشود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
  • در صورت نیاز به سفارشی سازی و تغییرات در این محصول ، لطفا از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

محصولات مرتبط